Korting bus utrecht

Het Altijd Korting abonnement is geldig op alle bussen, trams en metros in Nederland, dus niet op de trein. Wanneer is Altijd Korting maand interessant? Of u nu in de spits reist


Read more

Voorabonees18 kortingsbonnen

1.3, gavin Development Studio. De (keuze)kortingsbon is niet geldig op lokale afprijzingen in de vestigingen met de van/voor stickers. Door onze site actief te blijven gebruiken, stemt u in met het gebruik van


Read more

Timberland schoenen korting

Dit zorgt voor extra grip en heeft een stoere look. 20 Cognac Timberland Veterboots larchmont chukka 107,95 Gratis verzending Ga voor een stoere look met deze cognackleurige larchmont chukka veterboots van het merk


Read more

Rijksmuseum korting ing


rijksmuseum korting ing

waterhistorie van Nederland en de interactie tussen mens, natuur en techniek. Waterlicht van Daan Roosegaarde vertoond op het Museumplein. Sinds de heropening van het Rijksmuseum organiseerde ING als trotse hoofdsponsor diverse opvallende acties, zoals de flashmob Onze helden zijn terug waarmee de Nachtwacht ter gelegenheid van de heropening van het museum tot leven werd gebracht. SAN Award Corporate Communicatie voor Onze Helden Zijn Terug. Innovatie zit in ons landschap, we zijn het alleen een beetje vergeten. ING sponsort daarom wereldwijd verschillende kunst- en cultuurprojecten en richt zich op (inter)nationaal bekende Nederlandse iconen zoals het Rijksmuseum, Koninklijk Theater Carré en het Concertgebouworkest. Recentelijk werden nietsvermoedende bezoekers van de Huishoudbeurs verrast met een bezoek aan de modetentoonstelling. Nick Jue CEO ING Nederland: Wij zijn er trots op dat we het grootste en belangrijkste museum van Nederland blijven steunen. Waterlicht was te zien op een hoogte van ruim 2 meter, een waterniveau dat heel Amsterdam zou bereiken zonder menselijk ingrijpen. Daan Roosegaarde: Waterlicht laat je ervaren hoe Nederland eruit zou zien zonder waterwerken, een virtuele overstroming. Deze samenwerking stelt ons in staat om het Rijksmuseum de komende vijf jaar verder te versterken en zo bij te dragen aan zijn unieke nationale en internationale positie.

Hoofdsponsor ING organiseert samen met



rijksmuseum korting ing

ING is partner van deze tentoonstelling en organiseerde ook dit jaar de ING Rijksmuseumdagen waarbij 8000 klanten worden ontvangen met diverse rondleidingen en workshops. In haar streven om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek sponsort ING wereldwijd uiteenlopende kunst- en cultuurprojecten. Waterlicht is mede mogelijk gemaakt door ING, waarmee zij in mei 2015 haar 10-jarig hoofdsponsorschap van het Rijksmuseum markeert. De ING Rijksmuseumdagen bieden ING klanten de mogelijkheid ongedwongen kennis te laten maken met het Rijksmuseum. ING en het Rijksmuseum werken al sinds 2005 intensief samen met het aantrekken van een breed publiek naar het museum en met het versterken van de relatie met de Nederlandse bezoeker. Sponsorring voor de Nachtwacht Flashmob Onze Helden Zijn Terug. Nick Jue, CEO ING Nederland. Cultuur is sinds jaar en dag belangrijk voor de klanten en medewerkers van. Kunst en cultuur toegankelijk maken voor breed publiek. ING Sponsor van het Jaar 2013. De doorbraak van de Sint-Anthonisdijk bij Amsterdam van de 17de eeuwse schilder Jan Asselijn is van 11 tot 13 mei. Wij delen dezelfde waarden op het gebied van topkwaliteit en willen dat zoveel mogelijk mensen het museum kunnen bezoeken om ervan te genieten.'.


Sitemap